Anasayfa > İş İlanı > Proje Müdürü Aranıyor ( Abu Dabi)

Proje Müdürü Aranıyor ( Abu Dabi)

 

Danışmanlığını yaptığımız bir inşaat firması için ABU DABİ’de  büyük ölçekli üst yapı projelerinde (rezidans,otel,bina,villa) görev alacak Proje Müdürü aranıyor.

Konu ile ilgilenirseniz güncel özgeçmişinizi aşağıdaki mail adreslerimize iletmenizi rica ederim.

Genel Nitelikler:

  • Üniversitelerin İnşaat Mühendisliği  bölümlerinden mezun,
  • En az 15 yıl üst yapı (rezidans,otel,bina)  projelerinde görev almış,
  • Proje, Bütçe ve Zaman yönetimi konusunda tecrübeli,
  • Saha ve teknik ofis deneyimi olan,
  • Çok iyi seviyede İngilizce bilen,
  • Organizasyon yeteneği gelişmiş,
  • Liderlik ve yönetim becerileri gelişmiş, takım çalışmalarına yatkın.

 

Başvuru için;  zeynep.akkoc@1insaat.biz      ya da           cem@cemkafadar.com

NOT: Bu maili ilgilenebileceğini düşündüğünüz arkadaşlarınız veya e-posta grupları ile paylaşabilirseniz sevinirim.

 

  1. Alp Karatas
    Nisan 12, 2016, 15:07

    Cem bey merhabalar,

    Ben Alp Karataş, 2014 Ağustos ve Eylül aylarında bir kaç kez görüşmüştük. O tarihte Suudi Arabistan da ki bir İtalyan danışmanlık firması için Ülke müdürü (Proje direktörü / koordinatör) arayışınız vardı o konuda görüşmeler yapmıştık. Firma yetkilileri le de görüşmem sonucunda, beni uygun bulmuşlardı ancak önerdikleri ücret çok cazip olmadığından, ben şimdi çalışmakta olduğum şirketin iş teklifini kabul etmeyi tercih etmiştim. Ben şu anda, Cedetaş şirketler grubunun bünyesinde yer alan Genser A.Ş. nin Tacikistan Ülke Müdürü olarak görev yapmaktayım. (hatırlarsanız sizinle burada görev yaparken de Garanti Koza ya bir eleman alımı ile ilgili telefonda görüşmüştük ve bu işin süreci bazında gelememiştim) Burada, Eylül 2014 de bu göreve başladım. Geldiğimde toplam bedeli yaklaşık 62 milyon dolarlık Yüksek Gerilim Elektrik Alt Yapısı ve ilgili inşaat işleri şeklinde iki projemiz vardı ve şu anda bir proje tamamlandı, diğer proje daha tamamlanmak üzere. 2-3 aylık sonlama imalatlarımız ve işverene teslim işlerimiz kaldı. Bu nedenle iş arayışına başlamış durumdayım. Size ekte güncellediğim özgeçmişimi tekrar gönderiyorum. Öncelikle İstanbul merkezli bir iş bulma isteğinde olmakla beraber, aşağıda ki tarzda ki iş imkanları ile de ilgilenebileceğimi bilmenizi isterim. Görevlendirme olarak, İşin büyüklüğüne ve benim tecrübeme göre proje müdür yardımcılığıda dahil olmak üzere gerek her türlü inşaat işleri yönetiminde, gerekse de her türlü gayrimenkul geliştirme, proje geliştirme vb işlerde üst düzey yöneticilik ile ilgilenebilirim. Bu ay sonu 4 – 5 günlüğüne İstanbul a gelmeyi planlamaktayım. Mümkün olursa ziyaretinize gelip görüşmek isterim. İlginize ve olası yardımlarınıza şimdiden çok teşekkür ederim. Herhangi bir sorunuz için her zaman arayabilir veya bana yazabilirsiniz.

    Saygılarımla

    Alp Karataş

    >

  2. Alp Karatas
    Nisan 13, 2016, 09:09

    Cem bey merhabalar,

    Aşağıda göndermiş olduğum mail size ulaştı mı acaba ? Şu anda Tacikistandayım ve bazen gmail e kısıtlama gelebiliyor, o nedenle emin olmak istedim. Bana bu konuda bir bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Saygılarımla

    Alp Karataş

    >

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

