Başlangıç > İş İlanı > Mühendis Aranıyor (Afganistan/Mezhar-ı Şerif)

Mühendis Aranıyor (Afganistan/Mezhar-ı Şerif)

Danışmanlığını yaptığımız Dubai merkezli bir inşaat firmasının Afganistan’daki Cam Elyaf Katkılı Beton (GRC) üretim tesisi kurulum aşamasında görev alacak Mühendis arayışımız bulunmakadır.

Konu ile ilgilenirseniz güncel özgeçmişinizi aşağıdaki mail adreslerimize iletmenizi rica ederim.

Genel Nitelikler:

  • Üniversitelerin Mühendislik ve ilgili bölümlerinden mezun,
  • Cam elyaflı katkılı beton (GRC) üretimi konusunda tecrübeli,
  • Cam elyaflı katkılı beton (GRC) üretim tesisi kurulum aşamasında görev alacak,
  • Yapı malzemeleri konusunda bilgili,
  • İyi seviyede İngilizce bilen,
  • Organizasyon yeteneği gelişmiş,
  •  Takım çalışmalarına yatkın,

NOT: Bu maili ilgilenebileceğini düşündüğünüz arkadaşlarınız veya e-posta grupları ile paylaşabilirseniz sevinirim,

İş Tanımı: Görev alacak kişilerin Afgan uyruklu kişilere üretim konusunda eğitim vermesi ve kontrol etmesi beklenmektedir.

Başvuru için;       zeynep.akkoc@1insaat.biz     ;     cem@cemkafadar.com

Kategoriler:İş İlanı Etiketler:, ,
  1. yıldırım özer
    Ağustos 25, 2015, 23:58

    iyi günler ben yıldırım öncelikle ilgili insankaynaklarına ve direktörlüyüne ve iş veren yönetim kuruluna ve makina ikmal gurubuna ve tüm ilgililerine saygılarımı ve teşekkürlerimi iletiyorum. benim 12 yıllık inşaat şantiyeleri tecrübelerimle iş makinaları operatörü olarak teleskopik manıtou forklift. telehander ve loder operatörü olarak iş başıvurusunda bulunuyorum tüm inşaat şantiyeleriniz için. baraj inşaatları havaalanları inşaatları ve konut inşaatları ve köprüler ve villa inşaatları ve diyer tüm inşaat projeleriniz için iş başıvurusunda bulunuyorum saygılarımı ve teşekkürlerimi iletiyorum iyi günler cep-05384781207 saygılarımla

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

