Başlangıç > İş İlanı > Şantiye Şefi Aranıyor (Batum)

Şantiye Şefi Aranıyor (Batum)

Danışmanlığını yaptığımız bir inşaat firmasının Gürcistan/Batum’daki bir Hastane Projesi için Şantiye Şefi arayışımız bulunmaktadır. Konu ile ilgilenirseniz aşağıdaki mail adreslerine güncel özgeçmişinizi iletmenizi rica ederim.

Aranan Nitelikler:

  • Üniversitelerin Mimarlık Bölümlerinden mezun,
  • En az 7-8 yıl tecrübeye sahip,
  • Daha Önce Hastane projesinde çalışmış,
  • Üst Yapı projelerinde deneyimli,
  • Proje yönetme yeteneğine sahip, büyük firmalarda çalışmış,
  • İyi derecede İngilizce bilen
  • MS Office ve Autocad programlarına hakim,
  • Organizasyon ve iletişim becerileri güçlü, sorumluluk sahibi ve disiplinli,

Başvuru için;    merve.tuzlu@1insaat.biz    merve.tuzlu.ik@gmail.com   veya    cem@cemkafadar.com

 

  1. Ekim 16, 2015, 14:55

    selam ben sakarya doğumlu şuan gürcistan gori deyim 86 dan bu yana mermer ustasıyım iş arıyorum batumda bu konu ile ilgili düşünürseniz 599309679 ayrıca inşaat konusunda ince işlerde uzmanım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

