Anasayfa > İş İlanı > Satın Alma Personeli Aranıyor (Ankara)

Satın Alma Personeli Aranıyor (Ankara)

Danışmanlığını yaptığımız bir inşaat firması için Ankara merkez ofiste görev alacak,

İşin Tanımı:

  • Operasyonel mal-hizmet taleplerinin zamanında ve istenen kalitede temininin sağlanması ile ilgili satın alma süreçlerini sağlamak
  • Lojistik iş programını hazırlamak ve takip etmek

Genel Özellikler:

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
  • Çok İyi düzeyde İngilizce dilbilgisine sahip
  • Satın alma ve tedarik yönetiminde min. 2 yıl tecrübeli
  • Tedarikçi değerlendirmeleri ve yönetimi yapabilen
  • Tercihen ERP programlarından Nebim V3 kullanabilen
  • İş takip becerisi gelişmiş ve sonuç odaklı çalışan
  • İşletmenin ihtiyacı olan mal ve hizmetin piyasa araştırmasını yapabilecek
  • İşletmeye alınan ürünlerin gerekli yerlere ulaştırılmasını sağlayabilecek
  • Satın alınacak mal ve hizmetlerin miktarlarını ve kalitesini, maliyetini, teslim tarihleri ve diğer sözleşme şartlarını araştırabilecek
  • MS Office programlarını etkin kullanabilen(Word, Excel)
  • Erkek adaylar için askerliğini yapmış
  • Ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen ( B sınıfı )

Basvuru:  merve.tuzlu@smartsolutions.com.tr

cem@cemkafadar.com

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: