Anasayfa > İş İlanı > Şantiye Kontrol Şefi/Teknikeri Aranıyor (Istanbul)

Şantiye Kontrol Şefi/Teknikeri Aranıyor (Istanbul)

2013 Mayıs ayında başlayacak renovasyon projemiz için Şantiye Kontrol Şefi/Teknikeri aranmaktadır.
İşin kapsamı; Ataşehir merkezde mevcut 9 bloktan oluşan sitede, bina
bakım, onarım ve ısı yalıtım kaplaması çalışmaları yapılacak olup, Kontrol Şefi şantiyede yapılacak uygulamayı site
Yönetimi adına denetleyecek ve raporlayacaktır.
Çalışmalarla ilgili projeler üzerinde gerekebilecek tadilatlar ve raporlama için gereken bilgisayar programlarını
kullanabilmek ve deneyim ön şarttır.
Kontrol Şefinin eğitim durumu ve meslek deneyimini de (Mühendislik, Mimarlık, Teknik Okulların Yapı/İnşaat bölümü vb)
başvuru tanıtım yazısında belitmesi gerekmektedir.
İşin süresi yaklaşık 150-180 gündür. Çalışma saatleri 8.30 – 18.30 olup Cumartesi de çalışma günlerine dahildir.
Ücret talebiniz, göndereceğiniz CV kapsamında belirtilmelidir.
Sigorta ve öğle yemeği Yönetim tarafından karşılanacak olup, yol, prim, vb. ek ödeme yapılmayacaktır.
Uygun görülen başvurular sonrasında, işyeri, işkapsamını görmeniz ve
karşılıklı görüşmek için tarafınıza bilgi verilecektir.
Ek bilgi ve sorularınız için aşağıdaki iletişim adreslerimizi kullanmanızı rica ederiz.
65 Ada Yönetim Kurulu
Tel/Faks: 0216 4551270 – 9.00-18.00
e-posta: yonetim@atasehir65ada.com

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

